Categorieën
laatste nieuws

PERSBERICHT: Beste Tennisstraat van Twello 2024.

De Beste Tennisstraat van Twello 2024!

Op Zondag 1 september 1300u – 1700u organiseert TennisAgent in samenwerking met TC de Schaeck het kampioenschap: De Beste Tennisstraat van Twello 2024!

Let wel: Mocht u oppas zoeken voor uw jonge kinderen om zelf mee te kunnen doen aan dit evenement of überhaupt wanneer u eens wilt gaan tennissen, ook dat regelt de tennisschool met u door middel van haar eigen haar eigen oppasservice.

De tennissport is enorm in de lift in Twello. Hele straten met buren, vrienden en vriendinnen, etc. zijn de afgelopen jaren lid geworden bij deze mooi gelegen tennisclub aan de rand van het dorp Twello. (Meer dan 200 nieuwe en voornamelijk jongere mensen!) Eigenaar en hoofdtrainer van TennisAgent Mark Verra leek het een goed idee om een kampioenschap uit te laten vechten tussen de verschillende straten in het dorp met als doelen:
– Kennismaking voor niet-leden met de tennissport in een ontspannen omgeving.
– Een extra impuls om huidige leden te behouden, naast alle andere activiteiten.
– Starten wederkerende jaarlijkse traditie.
– Nog verder vergroten leerlingenpotentieel tennisschool.
Op de 8 banen van TC de Schaeck gaat dit kampioenschap plaats vinden. De verschillende straten schrijven momenteel al massaal in. Deelnemers kunnen zijn beginnend, gevorderd of zelfs geheel zonder ervaring, deelname is voor iedereen, ook niet-leden. Voor de onervaren basisschooljeugd zal een apart evenement georganiseerd worden op die dag, Middelbare scholieren en gevorderde bassisscholieren kunnen gewoon meedoen met het hoofdevenement. Er worden dubbels gespeeld, dames en heren door elkaar. De teams bestaan uit minimaal 4 personen en maximaal 8 pers. Bij grote straten zijn ook meerdere teams per straat mogelijk. Aan deelname van deze kampioenschappen op zichzelf zijn geen kosten verbonden. Wel zullen aanbiedingen v.w.b. lessen en lidmaatschappen gedaan worden voor zowel de jeugd als de volwassenen. Dit zowel in de aanloop naar als na afloop van deze kampioenschappen.

Bij interesse om ook iets dergelijks te organiseren of wellicht zelfs nog deel te nemen: mark@tennisagent.eu of 0641527859.
www.tennisAgent.eu